
Glad sommar önskar vi på Yrkesväg!
I veckan samlades projektledare, projektägare och central styrgrupp för att summera arbetet i Yrkesväg. Vad var höjdpunkterna, utmaningarna och milstolparna längs den tidslinje som sträckt sig från 2022 fram till idag? Svaren tar vi med oss in i nästa fas – Yrkesväg 2.0 – som startar i september och fortsätter under de kommande tre åren.
Tack alla som har följt, stöttat och bidragit till arbetet under projektets gång. Hoppas ni får en härlig sommar så ses vi igen till hösten!